dimarts, 17 de febrer del 2009

No M'agrada El Febrer...

No m'agrada el febrer, no m'ha agradat mai.És el mes més trist i ensopit del calendari ,submergit en l'época més soporífera de l'any.

És hivern en tota regla i a mi l'hivern no magrada gens.Ni mica...

I com que ni els òscars, ni el carnaval, ni la neu (entenguis com a potencial esbarjo) em diuen res, conclourem que no podem salvar un desgavell d'aquesta magnitud de cap manera, l'única nota positiva...és que és curt! i aixó si és d'agraïr.

I a què ve tot plegat? provo de justificar-me o més ben dit de justificar l'absència de moviments abslouta que des de finals de gener hi ha pel Santa Anna (virtual).

Estic com el febrer, gris i avorrida en espera d'èpoques millors, però com a mesura de disciplina personal i per no deixar espais en blanc que podrien derivar perillosament cap a la droperia absoluta tiro amb el vostre permís de pla B que com tothom sap es caracteritza per ser improvisat i normalment tirant a mediocre.Em salva la voluntat, o així ho vull creure.

Què faré doncs?, senzill, seguiré la línea dels darrers post i penjaré un vídeo o "El video", com vulgueu perquè no tinc cap mena de reticència a reconéixer que és com algú va dir per aquí un dels millors sketchs de la història, estalviaré dir la font de la troballa, altrament aquesta en espais públics rarament passa d'una trista inicial, trista i gris com el febrer...

va per tú doncS...



pd espero amb candeletes les "presidencials"...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

No et queixis, al febrer li queden els dies comtats. D'aqui poc ja serà primavera al Corte Inglés, començarem a assajar tots , i au, aviat les primeres sortides, després les primeres Diades i ja donarem de jalar al blog.Per cert, què és millor segons tu? deixar el blog en blanc durant un temps, o anar deixant cosetes de tant en tant? vaig a enllaçarte al meu blog , perdona q no ho hagi fet abans!jejeje.

Frikilandi

Leyre ha dit...

hola frikilandi!
et contesto, crec que s'ha de tenir un mínm de disciplina amb el blog independentment que la temàtica principal siguin els castells i ara "hivernin", parlo a títol personal però si no vaig fent alguna que altra aportació acabaré per tenir mandra fins i tot en temporada alta...
per lo del enllaç, agraïda! però no calen disculpes no hi estàs pas obligat noiet!
apa, ens veiem pel ciberespai

pd al febrer li queden onze dies puagggggggg!

Anònim ha dit...

Hola L.

Video del funeral de Graham Chapman, uno de los miembros de los Monty (Any 1989) :


http://www.youtube.com/watch?v=r1Wwn0E6oik

No podia ser d'altre forma, genial.

s.