dilluns, 27 de juliol del 2009

De vacances.

Des d'avui i fins el disset d'agost, la sotasignant té la sana intenció de dedicar-se a fer res.De res.De res.És a dir començo el primer periode de vacances (al setembre més).

I avui he tingut a bé iniciar aquest dolce fare niente llevant-me a les set del matí.No tornarà a passar més, ho juro.


I demà, posaré els peus per primer cop a la platja.I després enllestiré qualsevol tema pendent prepararé els embalums i marxaré cap a L'Espluga de Francolí (vacances part 1 com sempre desde que el món és món) que ja m'esperen.En deixaré tres de Rodríguez a casa, a veure què passa.


I no penso fer cap mena de pla, deixaré que la vida flueixi, és a dir estic determinada a que les vacances siguin vacances.VACANCES.Ha quedat clar?


Doncs aixó...




























Pd afegim un pelut, visualitzem en Jordi en el paper de Simon i voilà! casa meva la propera quinzena.Gens malament oi?.
Seguirem des de la Conca.Bon estiu a tothom!

2 comentaris:

N.Solé ha dit...

Que vagin molt i molt bé les VACANCES, que sàpigues que em fas molta enveja (sana) però enveja.
I espero que els Rodrigues se'n surti airosos de les tasques casolanes.
Un petó
N.Solé

Leyre ha dit...

Hola Nurieta.
No pateixis per l'enveja, ja tindràs temps de tenir-ne més quan estigui navegant feliçment per l'Adriàtic (i tu en plena operació "vuelta al cole" ,vés quines coses... )
Un petonàs espluguí ben fort!
pd por em fa pensar com estaran les coses per casa després de quinze dies amb els tres elementus a la bartola...