dijous, 2 de juliol del 2009

en penitència...


Per no haver fet els deures, lluny de santa Anna mes temps del justificable, massa temps es miri com es miri.Em festeja la mala conciencia i un punt de malalluna, m'he perdut els primers vuits de la temporada, i per sant Pere diuen que van ser estratosfèrics...ja m'està bé suposo.

Redreçarem en el pitjor més de l'any (el previ a vacances puc arrivar a ser tòxica) amb un punt de melangia per l'adéu sobtat a en Porcel i el disgust que m'ha suposat la reina al palau dels corrents d'aire (encantada de la vida de dir-li a la Salander i a en Blomkvist adéu i fins mai més...) esperant notes i pencant mentre d'altres fan vida a la platja (ja tornaran ja...), cal tornar a posar rumb cap a santa Anna, és empíric, quan ho faig la vida em sembla millor...

(amunt xiquets!)