dilluns, 26 de gener del 2009

Maria Lisboa.





Fa unes hores he arribat de Lisboa.

No hi ha ciutat al món que em reconforti tant com aquesta, ni cap d'altre que al marxar em faci pensar arreveure...perquè sé que tornaré,aviat.

I aquesta peregrinació Lisboeta que amenaça (si tot va bé) a convertir-se en anual, només fa que una vegada i una altra renovi vot de fidelitat cap a una ciutat de la que n'estic absoluta i perdudament enamorada.

Chiado, Baixa, Alfama,Castelo, Mouraria...tenen llum mediterrania i caracter atlàntic mentre s'enmirallen al Tejo a ritme de fado.

Lisboa és més que tòpics, té personalitat i encant i des de qualsevol dels seus set turons un no pot més que rendir-li pleitesia.

Obrigado! per haver-te retrobat de nou tan bella...Lisboa.






...Saudade...

5 comentaris:

Anònim ha dit...

M'agrada que t'agradi Lisboa. Només tinc un parell de dubtes : Les Lisboetes o Lisboetianes encara es deixen mostacho?
I l' altre : Tenen un bon cos de bombers o podem continuar tenint l'esperança de que es cremi tot definitivament?

s.

Leyre ha dit...

Aprecio que apreciis el que és pareciable, no podia ser d'altre manera. Tinc bon gust.

En quant a les preguntes formulades, la resposta: ves i comprova-ho tu mateix (a veure si hay h...).

Atentament: L.(de Lisboa)

Anònim ha dit...

Has de recordar , L. , que cualquier blog que se precie necesita un Troll.

Anònim ha dit...

mmmm vinga va d'acord...

L.

Anònim ha dit...

Investiga a un tal Remi Gaillard.

s.